Veelgestelde vragen

Overzicht

1. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
2. Hoe werkt online bestellen?
3. Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?
4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?
6. Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?
7. Kan ik mijn gebak ook in de winkel bestellen?
8. Waar moet ik mijn gebak afhalen?
9. Moet ik mijn bestelling online betalen?
 

1. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Vandaag voor 12:00 uur besteld morgen na 10.00 uur af te halen in uw C1000.
Besteld u op zaterdag, dan kan uw bestelling pas op maandag na 10.00 uur worden afgehaald.

Afhaalschema*
Afhalen maandag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk zaterdag voor 11.30 uur
Afhalen dinsdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk maandag voor 11.30 uur
Afhalen woensdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk dinsdag voor 11.30 uur
Afhalen donderdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk woensdag voor 11.30 uur
Afhalen vrijdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk donderdag voor 11.30 uur
Afhalen zaterdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk vrijdag voor 11.30 uur

*Let op! In bepaalde gevallen wordt er afgeweken van het standaardbestelschema zoals hierboven vermeld. Feestdagen of bijzondere evenementen kunnen hier aanleiding toe geven. In die gevallen wordt u elders op de site ge´nformeerd over het afwijkende bestelschema.

2. Hoe werkt online bestellen?

Stap 1: Uw bestelling
Kies het gebak en de hoeveelheid die u wilt bestellen

Als u klaar bent met bestellen gaat u verder met het afronden van uw bestelling. U komt hier terecht door op het winkelmandje te klikken.

Stap 2: Uw gegevens
Vul hier uw gegevens in en de gewenste afhaaldatum. Heeft u al eerder gebak besteld? Dan kunt u inloggen.
Ook dient u akkoord te gaan met de 'algemene voorwaarden'.
Vul een geldig e-mailadres in voor de bevestiging van uw bestelling.
Vul een geldig telefoonnummer in zodat uw C1000 winkel contact met u op kan nemen bij vragen.

Stap 3: Bevestig uw bestelling
Klik op bestellen en u krijgt een automatische e-mail .
In deze e-mail staat een link. Klik op de link en u komt weer op de website van de gebakservice. Nu is uw bestelling pas definitief.

U ontvangt nu een e-mail met daarop de definitieve bevestiging. Print deze mail uit en neem deze mee naar de winkel wanneer u uw bestelling op gaat halen.

3. Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?

Bij vragen kunt u de C1000 Consumentenservice contacten via www.c1000.nl/consumentenservice

4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wilt u een wijziging of annulering van uw bestelling doorgeven dan kan dat, tot 5 werkdagen voor de afleverdatum, via het contactformulier op www.c1000.nl/consumentenservice. Tevens kunt u desgewenst, tot uiterlijk 2 werkdagen voorafgaande aan de afleverdatum, telefonisch contact opnemen met onze consumentenservice op telefoonnummer 0800-0230363 om uw bestelling te annuleren.

5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?

Als u de bestelling via de link in de e-mail heeft bevestigd en een nieuwe e-mail heeft ontvangen met als titel “Bestelling bevestigd” of “Bevestiging van uw bestelling”, dan is uw bestelling goed verzonden. Print deze bevestiging uit en neem deze mee wanneer u de bestelling afhaalt.

6. Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?

Wij raden u aan om te kijken of de e-mail niet in de map "ongewenste berichten" of de map "SPAM" terecht is gekomen. Mocht u het idee hebben dat u het e-mailbericht helemaal niet ontvangen heeft, dan kunt u altijd contact opnemen met de C1000 consumentenservice.

7. Kan ik mijn gebak ook in de winkel bestellen?

U kan uw gebak ook in de winkel bestellen. Informeer op de Broodafdeling naar de mogelijkheden en het bestelformulier.

8. Waar moet ik mijn gebak afhalen?

U kunt uw gebak afhalen bij de Broodafdeling.

9. Moet ik mijn bestelling online betalen?

Nee, u rekent uw bestelling gewoon aan de kassa af.